Latin

Jajamensans, så ligger det till.. Jag ska försöka printa in massa växter på latin, närmare bestmt ca 300 st.
Men det ända positiva med det är att efter det får jag äntligen sommarlov.. me like!
Men glädjen håller inte i sig allt för länge man har ett/två jobb som väntar, skönt att kanske få tjäna sig en kosing, et känns som om att det verkligen var länge sedan man hade pengar, pengar att spendera på sig själv.

Just för tillfället längtar jag till: midsommar, sol, öl, umgänge och värme!
Far hem i morgon eller torsdag, mycket ska packas, håller på att få ner alla mina blommor i banan kartonger ( man sammlar på sig mycket på ett år).
Tur att jag har en så snäll hyresvärd som låter mina möbler vila över sommaren, hoppas bara att Ida och Petra tar sig ner till mig i höst så man får sällis, kommer bli kanon!

Nu ska jag ta och dona resten, vi syns gott folk!


p.s Har förövrigt börja följa Ensam mamm söker, vilka kvinnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback