Irri

Hej gott folk..

Nu ska jag berätt om saker som stör mig:
1. Folk som lämnar toaletten med tre pubis hår på ringen ink orange gula pink skvättar.
2. Att dörrarna när man åker buss pyser då de öppnas och stängs och ljudet kan beskrivas som en orkan som skulle gå genom bussen. Det måste väll finnas nå filter eller isolerings material?
3. Brunns locket utanför min lägenhet, det ligger inte riktigt jämnat med marken, så ungeför var tredje fjärde bil prickar rätt och det låter kluns!
4. Folk som blir irriterad på mig då jag cyklar på trotoaren, jag har slutat argumentera emot! Det måste väl folk förstå att man inte är så jävla sugen på att ha en buss i röven i centrala uppsala där inget trafikljus fungerar.
5. Min toalett som surrar, det låter som en niagarafall i klosetten efter att man spolat, slutar om man ruckar på överdelen i 5 sekunder.
6. Att man på ikea inte finns ett plant rullmand som man kan kliva på och av vid olika sektioner, man får ju skavsår innan man är framme.
7. Folk som är stressad, då blir jag automatiskt ostressad. När man står i en kä tex till hm, och det står nån bakom och suckar och stönar. Då lämnar jag gärna lite utrymme till den framför bara för att få höra "står du in kön eller!? "
8. Att folk som jobbar på kundtjänser inte samtalar sinsemmelan, utan har man fått ett bud och det inte funkar, man ringer upp och talar om sitt probelm och den andra telefonisten svara "så fungerar det inte på det  här stället, vem talade du med? Jasså anna, vi har flera anna här, du skulle tagit efternamnet för annars finns det inget vi kan göra!"
9. Folk som tror att de är något, som gärna vill vara lite finare eller lite smartare eller lite mer av allt (även snålhet inräknat) Såndanna människor är jag anti.
10 Folk som frågar va fast att de ändå hört vad man sagt de senaste 3 minutrarna.
11 Att folk i sin yrkesroll tror att de är luivsavgörnade för sitt företag om de skulle förlora 5 kr eller inte vara helt strikamed reglerna i alla tilfällen Ex. man handlar på Ica i Ytterberg en affär man har gått till hela livet, har spenderat varända vecko peng där; jag g¨r upp för att handla en glas och inser attdet fattar 50 öre, och de tar fram "kom ihåg boken" och skirver in: SKULD Helene 50 öre.
12 Folk som skräpar ner, ibland slänger väl jag en glasspinne eller två i naturen, men dem bryts ner.. Men vem tror att en blöja men omlindad plast bryts ner under en fem års period? Eller varför ens komma på tanken, jag kastar min blöjja här i skogen!? 

P.s jag gör sökert själv de mesta av åvanstårende punkter, men det irriterar mig det också =) d.s

Kommentarer
Postat av: Jennie

Postat av: Jennie

Va duktigt av mig att lämna en tom kommentar=)

Såg att du lämnat en kommentar och skrev tillbaka, men jag antar att han inte sagt nå om att vi skulle dit en sväng.. Hoppas allt är bra !

2008-06-13 @ 14:41:26
URL: http://jempas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback