Food

Man tänker inte ofta på vad bra man igenligen äter, man har bara en förmåga att lägga allt det ohälsosamma på minnet.. Idag lagar kocken (jag) Broccoli och Fetaost paj, ärväl förväntad att se ur ungefär så här:
recept skaldjurspaj

Har ju svårt att tänka mig att min kommer att blir så där ful =)

I morgon ska jag bjuda några bekanda på middag (Emma, Linda B och Lill Linda) jag hade gärna bjudigt fler om det var så att mitt kök var någon storlek större.. Men det blir kul tror jag.. ska jag käpa en virre?
Sitter och lyssnar på Samba Sambero och ska strax till att STOR städa, för ryktet går att Daniel G ska låna lyan i helgen och då är det väl bäst att fixa lite innan kanske, Tvätten ligger i maskinen och diskmaskinen går för fulla rullar!

Oj jag skiver så jag glömmer min Paj i ugnen... är det nån som vet om badhuset är uppet på söndag eller vilka dagar och tider?

Tjoflöjt!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Helene !
Badhuset har öppet 11 - 15 Lör o Sön
16 - 20 Mån - Fre

Marianne

2008-03-04 @ 23:10:05
Postat av: Helene

Tackar tackar =)

2008-03-05 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback