Goodiligood

Denna helg trode jag skulle bli den tråkigaste helgen ever, men icke!
I Fredags sorge åt jag godis och kollade på "så ska det låta" i min ensamhet medans jag pluggade
kemi i pauserna..
Lördag upp halv sex, rå plugga det sista och iväg i spöregnet för att fixa tenta, gick väl sisådär.
Fick ride hem av Linda, packade sov kläder och drog hem till hennes hemstad bålstad fär att hämta
hennes hund, svängde förbi enköping och lämnade hunden och fick träffa hennes kille, trevlig prick.
Åkte till Västerås för att fira tentan med en disco bowling.. så jävla roligt.. träningsverk i underarmen =)
Sedan sov jag hos min moster i Strägnäs och så fick vi på cross tävlig på söndagen.
Så himla trevlig helg, även fast att det idag måndag inte känns som om att jag har haft nån helg!


Nu blir det ett plurr, och sen väntar lite plugg i Organism världen, vet ni vad en pulserade vakuol är?
Inte jag heller !

Känner förövrigt att jag behöver Thailand... nu!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! =) Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll =)

Postat av: Hannah

Tack så mycket ! :D rösta gärna om du inte redan gjort det (a)

2008-03-03 @ 19:26:02
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback