Paradise

I dag kl 13 händer det, jag ska till särna.
Detta har jag väntat på länge, men nu blir det av..

Skärtorsdag: Åkte skidor på svegs sjön och var på badhuset med sandra F, Daniel och Sandra D.
Jobbade på Folkan, kom hem 04:30
Låångfredag: Jobba kl 08:45 till 15:00 som med andra ord 3 timmar den natten
och den bar det iväg till magnus och sandra för att provsmaka majs, skulle nämligen kolla om det var
skillnad på Ica;s egna och euro shopper.. Markant skillnad!!
Det blev god mat med släkt hos svärmor, och sen bar det av emot Y-berg och skolan.
Jag fick en släng av pms och gick hem och sov.
Påskafton:
Jag minns inte riktigt vad jag gjorde, sov mycket åt en billys pan pizza till frukost,
och de osm känner mig vet att sanoligheten för det är 1/100000000, men så var fallen.. bakis!
Åt och minglade hemma i Yberg och hade en trevlig afton som avslutades hos M och S.

Sen minns jag inte så mycket mer, än att jag har varit hurtig och en san miljövänn.
Jág har nämligen åkt skidor mellan y-berg sveg, sveg yberg TVÅ gånger.. Är grymt stålt över mig
själv, det tar bara 1 timme.. Men jag föredrar vägen Yberg sveg (mer nerför) =)

I går skulle jag göra tenta, han hade skickat fel.. bajs... men jag slapp iaf tro att det var rätt tenta och skitta
och göra den i fem timmar som min "looser" polare Linda gjorde:



Nu ska jag inte vara dum, jag var 5 milli sekunder från att börja skirva jag med.
Men idag fick jag den rätta och har sutigt sen kl 8 i morse, så nu är skiten gjord bara hoppas på ett fett G.

Nu ska jag bokstavligt talat hoppa i i duschen för att sedan handla mat med svärmor och åka till paradiset..
tjingeling...
Ida jag har inte glömt dig, jag svara strax! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback