Skolk is the shit!

Har nu varit hemma sedan i Fredags, känns underbart...
Firade mattis födelsedag i lördags med bamse god mat och en utav de godaste tårtorna jag
någonsin smakat. Sen bjöd söndagen på en härlig skotertur i solens tecken och vi lurade med oss Tomas, holmvallen är alltid lika härligt!
Kolbulle och lingonsylt- livets föda..Säger som matti, det är bara vänta till sommaren då de uppnat på kojbyn i Ängersjö!
Måndag blev det en härlig skidtur också den i solen.. Härligt att vara hemma igen, landat
i 2  hela veckor =)
Igår blev det häng med mina vänner Petra och Sandra, te drickande och skit snack..

Jag Håller på att lura på att gå och kolla vad badhuset har att erbjuda!?

Känns som om att det varit för bra väder dessa dagar för att det ska hålla i sig till påsk, men det hoppas
jag verkligen för igår inhandlades en Mintu flaska i förbyggande syfte.. Låååång fredag!!



Trevlig påsk allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sanra

Aa... Bra helene att mintu flaskan är inhandlad =) Skulle vara kanon väder Lör, sön, men lite sämre på fredag... men som sagt de kan ju ändras fort =) Kraaam

2008-03-19 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback