Bonsai och skit snack

I förra veckan var det af 1000.. Matti, broberg, anders, linn, magnus, sandra, skurt, lina och jag hyrde en buss och for upp, fy fasiken va kul. Underbart väder bjöds det på och träffade mycket härligt folk som jag inte sett på länge,  anlände till hem köpingen kl 12 (utan att ja varit i vemdalen) =)

Sen följde familjen med till Uppsala (och lill linda) och förgyllde mina dagar där, Pappa var till Stockholm och opererade sig så att vi passade på att göra stan vilken resulterade i att alla hade skavsår.
Fick en fin pressent:
 
jag gillar bonsai träd.. de är talade på något vis.

Igår spenderades hela dagen med min kära vän paulina på badet, tog halva guld magistern, 80 längder (mycket skitsnack han vi med =) ), ett hopp från trean och 16 m under ytan och lite annat smått och gott, nu är det inte mycket kvar.
Paulina var snäll och höll mig sällskap och dagen avslutades med en välförkänt middag med en stor negerboll till!

Í morgon ska jag arbeta, jag känner att jag vill ha pengar, att jag vill kunna köpa något fint.
Eftersom att jag inte orkar slita så mycket så ska jag iväg på bingo nu...

Och alla mina vänner, i helgen som kommer bjuder jag ner er till Uppsala, den som vill får komma =)
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

Helgen som är nu eller nästa?

2008-05-02 @ 19:38:18
Postat av: Lotta

vilken helg? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback