Fylle odör

Denna vecka har varit underhållande, i förrgår var i till Fjällnora, åkte båt och hovade efter småkryp i vassen.
Hittade mycket som fick en att känna "skräkförtjusning"!
Igår bar det av till Gysingen och där stod vi och hovade efter kryp hela dagen i den stekheta solen, vi har ju verkligen haft tur med vädret måste jag säga..

Inatt sov jag hos min lilla vän linda, hon bjöd på peso lax, champinjone och ädelost, rostad sötpotatis... ++++
ger jag dig! Underbart väder så att vi satt ute på hennes altan och drack en baylis sedan.
Fick för övrigt den stora äran at dela säng med hennes fulla kille medans hon snabbt knyckte soffan.. vaknade av en odör utan dess like så jag for hem. Linda du vet vad som väntar dig nästa gång du ska sova hos mig!! =)
Nu ska jag iväg och träna ett pass och sen väntar solen och en hel del plugning.

Saknar dig Matti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback