"spar" diskmedels tabletter

På torsdag och fredag ska vi åka på exkusion med skolan och kolla på lite olika naturer, och det ska bli..
citerar aftonbladet: "medlehavsvärme"!    i love it!
Nästa vecka bär det av till stockholm i nästan en vecka med skolan och sen efter det bär det av mot fjällen och idre i en vecka. Det är detta jag längtat efter med denna utbildning, jag vill inte sitta inne och mata hjärnan med krångliga ord!

Utan för skolan händer det inte mycket, pluggar (?) inför tentan på måndag och får lite panik!
Annars har mamma och pappa fixat min diskmaskin, jag var helt övertygad om att mina billiga skit
diskmedelstabletter var orsaken, men de tog en nämare till och insåg att hela maskinen var igen kalkad.
Jag som precist investerat 44.50:- i ett par nya power drops med citron doft =)


Är det bara jag som lider utan "pengarnaärslutaldelesförtidigtimånaden" syndromet, vet någon hur man kommer
ur detta skriv, snälla!!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, det syndromet lider jag av just nu måste erkännas ;) Att jag antagligen får första lön i Augusti (!) gör ju inte saken bättre *suck* Vi får skapa klubb, fixar jag koja så fixar du skylt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback