Underbara dag...

Igår när jag kom hem från linda så la jag mig på "trädgården" här ute, och lapade sol och pluggade till ögonen inte klarade mer.. Cyklade till Alexandra och blev bjuden på en riktigt god middag!
Vi pluggade och sen bar det av hemmåt, man får sådanna utomlands känslor när man cyklar genom staden på kvällarna, det ä fullt med folk och alla sitter ute lättklädda och det luktar mat överallt.
Jag lider av ett abstinens; utomlandsabstinenset! Måste måste måste göra en tripp snart!

Idag är det lika underbart väder och jag ska njuta av en god härlig frukost och sen ska jag gå ut oh njuta av
en underbar dag =)
På tisdag far vi till Stockholm och det är lovat STORA solar hela veckan..!!

Ha nu en underbar dag gott folk, och glöm inte solkrämen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig bild du har som header:)

Postat av: Paulina

Ja, det syndromet känner jag verkligen igen...

2008-05-12 @ 08:27:57
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se
Postat av: Paulina

Du är en seg jäkel på att uppdatera ;)

2008-05-21 @ 13:04:57
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback