211 kort 150:-

Har framkallat massa kort från 2 år tillbaka och insett att man tappar mycket på att inte alltid ta med sig sin kamera.
Det finns så mycket härligt man gjort som man vill kolla tillbaka på och minnas..
Här är några av mina minnen


Jul 2007
Jul med släkten


                                                        Svärmor 50 (jag är inte full )


             Orscimedes


                 Disa kom till oss



En tripp till Grekland

En roadtrip med min bättre hälft till Norge




Flyttar till Uppsala

Följer min v'n och köper en iller



Fjällvandrar på hovverken med linda

Åker till särna och hugger ved


Halloween /kalas



Känner att jag vill ha snö och skoter


 Får pappas bil att gå söner i gävle (dyr historia)

Fin främmat i Uppsala



Åker längd i björnrike med mina vänner



Åker på en "sne" skoter tur



Åker på fylle resa till afterskii 1000
 
-stort hopp-



Åker till härliga lysekil



Besöker liseberg




Besöker Älskade farmor och farfar



Vandrar till Njupeskär



Klappar älg på älgsafari



Insett att jag är stor som brun björn



Badar bubel bad i Uppsala


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh, vilka underbara bilder. Miss you.

Postat av: Sanra

Mycket fina bilder, speciellt denna bild på mej... herregud... haha.

NÄr kommer du hem då?

Kram

2008-11-11 @ 12:00:47
Postat av: matti

Kul att du uppdatera litte ibland gumman!!skönt att du kom hem te helgen!skulle behöva städas:)nej då syns imöra puss puss

2008-11-13 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback