Det smäller...

Vilken morgon, tog mig friheten att inte ställa något alarm idag.. och vips så var kl 12.29!
Jag viste inte om jag skulle skratta eller gråta, jag har iof inte sovigt så bra på senste men när
man är hemma på helgerna får man ju plåga sig själv om man ska sova till 10.
Jaja, men skönt var det =)

Mycket roliga saker händer i mitt liv, gjorde årets investering i söndags då jag köpte mig ett par nya pjäxor som jag hoppas kunna testa i helgen, jag ska hem i helgen, ny bil är på gång och sist men absoult inte minst.. mitt thailand!
Jag längtar så jag kan dö, Ida säger att jag behöver komma iväg och få lite värme och sol, jag insisterar.
Jag är värd detta, 1,5 år i plugg branshen, jag kan behöva ett litet brake.

Har förövrig riktigt roliga kurser i skolan nu, vi läser om växter parallelt läser vi om djur. Det finns så mycket man inte vet, men som när man läser om blir helt självklart... Viste ni att reptiler kan bestämma kön på sina ägg genom att placera dem olika under buken då de "ruvar"... temeparturen på ägget styr könet. Något som iof är ganska logiskt, annars skulle dte ju bara finnas han eller hon reptiler. Men det är ju saker man aldrig hade reflekterat över om man inte läste till biolog.
Känns så skönt att veta att man valt rätt!

Idag ska Ida dra hem och det känns iof mindre roligt, att man inte kan åka tillsammans. Men imorgon är det iaf min tur!

Lägger in lite bilder från mobilen.. eller inte minnes kortet fastade i datorn (litet kort stort hål) AJAJ! 


Kommentarer
Postat av: p

2008-11-13 @ 21:32:33
Postat av: Anonym

Fan ja, du är lätt värd lite Thailand vännen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback