En snabb update



Vad heter du? Helene
Mellannamn då? Erna Maria
Vart bor du? Uppsala/Sveg
Trivs du där? I Ytterberg trivs jag bäst
Brukar du läsa horoskop? Ja jag tillhör dem som tror på sånt
Har du körkort? Ja
Äger du några converseskor? Ikke
Favoritdjur? Vår lilla Disa
Vad spenderar du dina pengar på? När jag väl har går nog det mesta till Inreding och resor
Senaste konserten? Freinds i uddevalla -96
Antal kuddar i sängen? 2
Kan du baka bullar? Jag är grymm, dock inte lika grymm som mamma
Bläck eller blyerts? Beror på vad jag ska göra
Mcdonald's eller burger king? Övergått på äldre dar till buger.
Äger du ett busskort? Ja, twice
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön krav mjölk
Vad åt du till frukost? Gröt och smootie, var evig dag
Hur ser du ut idag? Idag skulle nog Matti säga att jag var mycket vacker
Har du haft sex idag? nej nej, blir som lite av det när man är särbos
Nästa mål i ditt liv? Mitt första mål är thailand, sen är det att klara utbildningen
Vad såg du senast på tv? En bokrecension på 2:an till en bok jag presist beställt faktiskt "välommen till paradiset"
Hur svarar du i mobilen? Helene
Vem ringde dig senast? Matti
Vad sa den som ringde? Kolla upp nummret till Bilbolaget i mora
Antal timmar sömn inatt? 8 kanske!?
Sov du ensam? Ja inatt faktiskt, men annars har jag ida som trogen sov partner.. hemma är det ju hjärtat!
Vad innehåller din favoritnattmacka? avokado och hårdbröd eller gräddfil lök och hårdbröd det är kanon gott.. Annars är ju tonfiskröra gott.. (jag är hungrig)

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng:
Ida
Såg dig gråta: veterinären
Fick dig att gråta: veterinären
Du delade en drink med: Ida
Du gick på bio med: Ida
Du gick på stan med: Ida, mycket ida här nu =)
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: Linda Bladfält

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? 
Många, många gånger! 
Bråkat med ditt husdjur? Ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Ja inatt drömde jag att jag gik runt och fes.. och det är ju n¨got man gör mest hela tiden så jag lär svara ja!

SAKER

Vem är din bästa vän? Många men äldsta är Paulina
Vad är du mest rädd för? krabbor och vattenkaftverk
Vilka kläder sover du i? Pyjamas som jag fick i julklapp av farmor och farfar
Vart vill du gifta dig? På en strand i maldiverna, bra jag och matti.. men än dröjer det!
Vad hatar du verkligen? Komunkärringen som krattar gruset utaför vår lägenhet var eviga morgon kl 7!
Har du varit kär? ja
Kör du? Nu?
Har du ett jobb? Många
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja, jag kräver närvaro

STUFF

Är du ensam nu? Nej ida står i köket och lagar mat (kurr)
Några piercings/tatueringar? Avsaknar
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? många, mest var och varannan tycker jag
Vill du gifta dig? Ja, men inte nödvändigt
Vill du ha barn? Ja

FAVORIT

Rum i huset?
Uppsala: idas rum, Sveg: sovrummet Ytterberg: köket
Typ av musik? Old rock
Månad? Mars

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit?
Nej
Köpt någonting? Lite böcker
Varit sjuk? Snorig
Sagt "jag älskar dig? Ja
Velat säga till några att du älskar dem? Ringde mormor och sa det igår
Träffat nån ny person? Nej mest samma gammla hela tiden.. =)
Saknat någon? Alltid
Kramat någon? Ja
Kysst någon? Nej

SENASTE

Låt du hörde:
Amy Macdonalds
Film du såg: Mamma mia, I LOVE IT!
Drink du köpte: köpt drink? Ida köpte en 6:a redbull till mig
Mat du åt: Rotfruktsgratäng
Gången du åt en 7-Eleven korv: Ojoj.. Gbg -05
Människa du slog: Lilla syrran
Stora bussresan? Sveg-mora, sveg-ljusdal
Långa telefonsamtal: Igår kväll
Dusch: Det var väl si sådär en vecka sedan sist... nej, men nu blir jag osäker.. måste duscha, tjing!

Kommentarer
Postat av: FylleIda

Det var längre än en vecka sen....

2008-10-02 @ 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback