Fet svettning

Igår och alla andar dagar jag tränar har jag upplevt det som min far levt med sedan den dagen kan fick svett körtlar (och alla andra killar med fördendelen).. Att svettas som ett djur!
Att få pärlor i pannan och lite fukt under armen är väl ingen fara med nå det rinner, och mitt olivgröna träningslinne blir mörkgrönt.. det är omänskligt!? Som tur är har jag isett att jag inte är själv om detta fenomen, utan min "lill" sambo och många andra på friskis och svettis lider av samma syndrom..
Jag har ju alltid hört att detso bättre konition man har, desto mer svettas man.. stämmer det? Jag tvivlar, men jag lever för det!

Från svett till helg.. Denna helg kommer bli en rolig helg, vi är ett gäng från min klass som har hyrt oss en bil och åker upp till Särna/Idre för att fjäll vandra. Vi ska bo i "vårt" blästa, där jag ska sätta alla mehavda kompisar på att klyva ved!
Nej men jag ser vekligen fram emot detta det kommer bli kalas kul tror jag...! Shit, ska hämta ut bilen kl 7 i morgon så det blir en tidig kväll ikväll är jag rädd..

Har förövrigt laborerat med livmodercells cancer idag, det känns lite scary, undra hur mycket den amerikanska kvinna som donerat bort en del av sin livmoder till forskining, fick i pengar? Kan jag sälja nått? Nån kanske vill ha en liten nagel bit eller en hårtuss?

Ikväll åker Ida hem, kommer bli tomt.. jag är inen människa som vill vara själv! Men det ska gå bra, mest besviken att man inte hinner träffa matti i morgon, även fast att vi ska förbi hemma och packa i ordning lite fort!

Nu ska jag värma min
jättegoda mat!!

Kommentarer
Postat av: matti

ja älskar dej fast att du svettas ibland gumman!!!:)

2008-10-27 @ 13:07:57
Postat av: Lotta

Insåg idag att jag är totalt ouppdaterad. :-P

fick veta av frisören att du färgat håret mörkt. :-D

Postat av: Jennie

Du har blivit utmanad =) Puss

2008-10-30 @ 19:32:07
URL: http://jempas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback