Att Lyckas!

Konsten att lyckas som Helene Anderson är svår..
Jag har nämligen råkat ut för maxxad otur de senaste dagarna

1. Jag och Ida var ute i lördags och på vägen hem hoppar min kedja av, i slottsbacken... med andra
ord då men behöver den bäst! Men händig som man är åtgärdades det medan Ida nällt hjälpe en rysk
förvirrad människa som precist rammat med cykeln.

2. Igår på min jogging runda så lyckades jag med att kliva i en alldeles utomordentligt "kletig" hundbajs, vilket jag inte insett förns jag kommigt in och ska ta av mig skorna.. Svettig gick jag ut och fick tag i lite pinnar och började på, tvättade den i handfatet och gud vet allt jag höll på med för att få bort allt.. Jag gav upp och slängde ut den på balkongen, glömde bort att jag hade somnat med fönstret öppen och vaknade av att vinden susade in med dena sköna os! Och trött som man är orkas det inte att stiga upp för att stänga ngot fönster!

3. Imorse vaknade jag av att våran otroligt arbets villige komunarbetare skulle kratta rätt allt grus som ligger aldeles utanför vårat vardasrumms fönster.. Innan jag fattade vad det var som lät! Jag som hade sovmorgon, jag gick upp kl 7!!

4. Jag och Ida skulle tvätta idag, kanon tänkte jag.. börjar få ont om strumpor. I med diverse tvätt och är på väg hemåt och kommer på mig själv av att ha ikea kassen över axeln..och vad ligger där om inte den vita tvätten, skyndar ivrigt tillbaka till tvättmaskinen och inser att jag startat den TOMM!

I love my self! =)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som om det går riktigt bra för dig =)

Postat av: Petra

haha det där med tvätten var riktigt roligt!! : )

2008-10-01 @ 18:43:09
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Liv

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 16:48:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback