one week left in 018

En vecka kvar i skolan och jag mår toppen!
Ida och jag tycker synd om oss själva nu när det är tenta tider,  så vi svullar bakverk och lever på matdosor. För er som inte pluggar så kanske det är svårt att förstå hur man överlever på 3500:- då man har utgifter för 3100:- för det är nämligen så mycket pengar vi studerande får i maj, och detta ska vi klara oss på (om vi haft turen att få ett sommarjobb) fram till den 25 juli. Så att för min del så löser jag probelmet genom att få jobb på stora enso, så att jag kan flytta till skogs.. Så försök inte ringa, det ät säkert ingen mottagning, testa med bervduvan!
Skämt och sido, det ska blir grymmt skönt att få komma hem..!!
Jag och Ida ska flytta igen, denna gång till Uppsalas ände, the gettho.

Men det kan nog blir bra, eller vad tror ni?

En rolig detalj Ida kom att tänka på idag var hur olika våra klasskamrater är
Idas klasskamrater: Å, det är ju inte så långt från stan..och en himmla massa studenter det blir kanon!
Helenes klasskamrater: Nej men å, inte dit det finns ju inte grönområden där, trist och betong.

Förövrigt händer en hel del, i morgon är det klassfest, mamma, pappa och matti kommer ner , åker till London på ons, har en projektarbete runt halsen och snickrar soffa samtidigt som jag packar kläder inför sommaren.

Nej nej, nu ska jag inte ta i och blogga om hela livet, bäst jag håller lite på det så att jag har något att skiva om nästa gång =)

Jo en sista sak, igår när jag var på bio så såg jag reklam för en ny kommande film: ICE AGE 3


Jag kan knappt bärga mig!!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja, jag såg också den reklamen på bio, MÅSTE SE! Så du ska bli skogsmulle ett tag mouahaha! Inventering då eller?

Postat av: Ida

Du, du ska banne mig inte klaga, jag får bara 2000! Hoppas du har det bra i london sweetie :)

2009-05-21 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback